وبلاگ خبری کارگزاری آراد ایرانیان شعبه رشت
وبلاگ خبری کارگزاری آراد ایرانیان شعبه رشت

وبلاگ خبری کارگزاری آراد ایرانیان شعبه رشت

بورس و اوراق بهادار

پنجشنبه سرنوشت ساز بازار سرمایه

طی هفته جاری علی طیب نیا با اعلام اینکه خردادماه سال جاری خبرهای خوبی آشکار خواهد شد، سمت و سوی این اخبار را در جهت رونق دو بازار موازی سرمایه و مسکن دانست و با بیان اینکه نرخ بهره بانکی بالاست از کاهش ای نرخ طی چند ماه آینده خبر داد.

طی چند روز گذشته وزیر اقتصاد از آغاز روزهای خوش بازار سرمایه در خرداد ماه سال جاری خبر داد، به نظر می رسد این تحولات به دلیل تصمیمات جدید تیم اقتصادی دولت باشد در همین ارتباط شورای عالی بورس و مسئولین اقتصادی کشور روز پنجشنبه هفته جاری جلسه ای برگزار خواهند کرد.

به گزارش بورس نیوز، طی هفته جاری علی طیب نیا با اعلام اینکه خردادماه سال جاری خبرهای خوبی آشکار خواهد شد، سمت و سوی این اخبار را در جهت رونق دو بازار موازی سرمایه و مسکن دانست و با بیان اینکه نرخ بهره بانکی بالاست از کاهش ای نرخ طی چند ماه آینده خبر داد.

در همین راستا از یک منبع خبری آگاه مطلع شدیم که روز پنجشنبه هفته جاری، شورای عالی بورس و مسئولین اقتصادی کشور جلسه ای برگزار خواهند کرد تا در خصوص وعده های وزیر اقتصاد و ابهامات پیرامون صنایع مختلف فعال در بازار سرمایه، تصمیم گیری انجام  و با اتخاذ یک راه کار مناسب علامت سوال های ایجاد شده برای بازار بورس را پاسخ دهند.

بر این اساس، باید دید پس از اعلام نتیجه نهایی جلسه شورای عالی بورس و تیم اقتصادی دولت چه اقدامی در جهت بهبود شرایط بازار سرمایه انجام خواهد گرفت. به نظر می رسد اظهارات وزیر اقتصاد در جهت آغاز خردادی پر حادثه و اتخاذ تصمیماتی جدید در جلسه مذکور قطعاً بر روند بورس اثر گذار خواهد بود و باعث ایجاد روند تازه در این بازار خواهد شد و به این ترتیب باید منتظر نتیجه جلسه فردا شورای عالی بورس ماند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.