وبلاگ خبری کارگزاری آراد ایرانیان شعبه رشت
وبلاگ خبری کارگزاری آراد ایرانیان شعبه رشت

وبلاگ خبری کارگزاری آراد ایرانیان شعبه رشت

بورس و اوراق بهادار

تقسیم سود بانکی ها

وبملت 33 تومان سود نقدی به هر سهم تخصیص داد و فعلا برنامه افزایش سرمایه را منتفی اعلام کرد. بانک دی مبلغ 22 تومان، وپاسار هم 32 تومان سود نقدی به هر سهم داد و برنامه افزایش سرمایه دارد. وتجارت هم امروز به مجمع می رود. وپست هم 97 ریال سود نقدی به هر سهم داده و برنامه افزایش سرمایه 476 درصدی را دارد.وزمین هم برای سال 92 مبلغ 62 ریال سود محقق کرده است .

فروش ۲ هزار میلیارد تومان سهم دولتی در ۱۱۰ روز

خبرگزاری تسنیم: ۲۷.۴ هزار میلیارد ریال سهم دولتی از ابتدای تا ۲۰ تیر امسال از طریق بورس، فرابورس، مزایده و مذاکره فروخته شده است.

۱۶ آسیب خصوصی‌سازی در کشور

مرکز پژوهش های مجلس، روند خصوصی سازی در ایران را مورد آسیب شناسی قرار داد که تعیین فرصت زمانی کوتاه برای واگذاری‌ها بدون توجه به ظرفیت‌های اقتصاد ملی و تعداد زیاد شرکت ها برای واگذاری از جمله این آسیب‌هاست.

نرخ خوراک پتروشیمی دلیل اصلی سقوط بورس نیست/جلسه ویژه فردا در مجلس

خبرگزاری تسنیم: رییس کمیته پتروشیمی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی نحوه قیمت گذاری خوراک و گاز مصرفی پتروشیمی ها در جلسه امروز خبر داد.

معاملات پلیمری روز دوشنبه بورس کالای ایران

تالار محصولات پتروشیمی بورس کالا روز دوشنبه سی ام تیرماه شاهد عرضه حدود 30 هزار تن از محصولات پتروشیمی‌های آریا ساسول، تبریز، جم، شازند، مارون، نوید زر شیمی و طاهاسازان پیشتاز بود که حدود 16 درصد نسبت به هفته پیش کاهش داشت. پلی‌اتیلن سبک فیلم LF0190 آریا ساسول، پلی‌اتیلن سنگین فیلمEX5 پتروشیمی‌های جم و مارون و پلی‌استایرن معمولی 26c شرکت طاهاسازان پیشتاز محصولاتی بودند که هیچ سفارشی روی آنها ثبت نشده بود. اما محصولات Off-Grade در معاملات روز دوشنبه تقاضای زیادی را به خود اختصاص داده بودند...