وبلاگ خبری کارگزاری آراد ایرانیان شعبه رشت
وبلاگ خبری کارگزاری آراد ایرانیان شعبه رشت

وبلاگ خبری کارگزاری آراد ایرانیان شعبه رشت

بورس و اوراق بهادار

بازار بیلت جنوب شرق آسیا در رکود

پایگاه خبری تحلیلی فولاد(ایفنا):بازار واردات بیلت جنوب شرق آسیا هنوز در تنگناست و خریداران تایلندی در 527 تا 528 دلار در هر تن سی‌اف‌آر بیلت غیر‌چینی را خریدارند. در حالی که قیمت پیشنهادی بالای 530 دلار در هر تن سی‌اف‌آر است. قیمت درخواستی خریداران در سایر کشورها پایین تر از این است.

کاهش قیمت ورق در بنادر و بازار آزاد

روز گذشته انواع فولاد اعم از ساختمانی، صنعتی و شمش نوسانات متفاوتی از قیمت‌ها را در بازار غیررسمی تجربه کردند. روز سه‌شنبه در حالی که اغلب واحدهای نوردی بخش خصوصی نرخ میلگرد تولیدی را در اغلب سایزها نسبت به روز دوشنبه بدون تغییر اعلام کردند، اما فولاد مبارکه و سبا، بهای برخی ضخامت‌های ورق از جمله 8، 10، 12 و 15 میلی‌متر را تا سقف حداکثر 10 تومان در هر کیلو کاهش دادند، کما اینکه شمش وارداتی نیز به‌عنوان یک محصول میانی فرآیند تولید در این روز تغییر قیمت نیافت و نوع روسی آن در بندر...

تولید فولاد خام کشور445 هزار تن افزایش یافت

میزان تولید فولاد خام کشور در 4 ماه نخست امسال، 445 هزار و 87 تن افزایش یافت.

بازگشت قیمت‌های «آتی» از کف

با افزایش نسبی نرخ دلار و قیمت جهانی طلا در روز گذشته، قیمت‌های آتی سکه طلا از کف فاصله گرفت. قیمت‌های آتی سکه از روزهای شنبه تا دوشنبه با کاهش مواجه بود و هر روز کف قیمت پایین‌تری تشکیل می‌داد؛ در روز سه‌شنبه با بازگشت مجدد نرخ اونس طلا به 1300 دلار و افزایش نرخ برابری دلار از کف هفته‌های اخیر، قیمت‌های آتی پس از سه روز متوالی کاهش، تغییر جهت داده و رشد نسبی یافتند (تا زمان تهیه این گزارش، حدود ساعت 15:00 روز سه‌شنبه).

سردرگمی فعالان در بازار فولاد

گروه بنگاه‌های اقتصادی: روز گذشته به دلیل ابلاغ مجدد ثبت سفارش با ارز مبادله‌ای برای واردات ورق سرد و گرم اغلب فعالان بازار سر‌در‌گم بوده و این موج بی‌اعتمادی باعث شد تولید‌کنندگان مقاطع ساختمانی نیز با تردید اعلام قیمت کنند.