وبلاگ خبری کارگزاری آراد ایرانیان شعبه رشت
وبلاگ خبری کارگزاری آراد ایرانیان شعبه رشت

وبلاگ خبری کارگزاری آراد ایرانیان شعبه رشت

بورس و اوراق بهادار

تکذیب شایعه فروش زیر مجموعه های شرکت/ مذاکرات با خارجی ها همچنان ادامه دارد

اقدامات و مذاکرات زیادی در خصوص همکاری و عقد قرارداد با شرکای خارجی انجام شده و همچنان این مذاکرات ادامه خواهد داشت تا به نتیجه ای مطلوب برسد، اما تا به این لحظه نتیجه این گفتگو ها و مراودات مشخص نشده است.

پس از خرید سهام و حضور ویسمن موتور به عنوان سکان دار جدید "خبهمن"، همچنان شایعات و اخبار مختلف در رابطه با برنامه های سهامدار جدید، فروش دیگر زیر مجموعه های گروه بهمن و همکاری با سرمایه گذاران خارجی مطرح می باشد.

معاونت مالی و اقتصادی گروه بهمن در ارتباط با برنامه های سهامدار جدید شرکت در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز توضیح داد: سهامدار جدید شرکت ویسمن موتور می باشد که با توجه به استراتژی های این مجموعه قطعاً برنامه های زیادی در جهت توسعه و افزایش بهره وری "خبهمن" در دستور کار خود قرار داده است.

محمد حیدری در خصوص قراردادهای شرکت با سرمایه گذاران خارجی گفت: اقدامات و مذاکرات زیادی در خصوص همکاری و عقد قرارداد با شرکای خارجی انجام شده و همچنان این مذاکرات ادامه خواهد داشت تا به نتیجه ای مطلوب برسد، اما تا به این لحظه نتیجه این گفتگو ها و مراودات مشخص نشده است.

علاوه بر این موار شایعاتی مبنی بر فروش بلوکی سهام دو شرکت بهمن دیزل و لیزینگ بهمن از زیرمجموعه های گروه بهمن نیز در بازار مطرح گشته است، این مقام مسئول در این رابطه گفت: همانطور که عنوان شد سهامدار جدید گروه بهمن ویسمن موتور می باشد و این مجموعه تاکنون برنامه ای در خصوص فروش بلوکی زیر مجموعه های "خبهمن" مطرح نکرده است و این موضوع تنها یک شایعه بوده و آن را تکذیب می کنم.

وی در خصوص برنامه افزایش سرمایه شرکت گفت: اردیبهشت ماه سال جاری بعد از تشکیل مجمع فوق العاده افزایش سرمایه حدود 100 درصدی این مجموعه در اختیار هیأت مدیره قرار گرفت که پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه فرآیند اجرای آن آغاز خواهد شد. این افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده سهامداران صورت می پذیرد و قصد انجام شرکت از آن مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر، جبران افزایش سرمایه انجام شده در شرکت های سرمایه پذیر و سرمایه گذاری در سهام شرکت های بورسی و فرابورس می باشد.

حیدری در خاتمه خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به تاریخ برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صورت های مالی سالیانه منتهی به 94.12.29 مجموعه گره بهمن جهت انجام حسابرسی آماده و در اختیار حسابرس قرار گرفته است و به محض آنکه حسابرسی کامل شود، جهت اطلاع عموم سهامداران صورت های مالی شرکت را روی سامانه کدال قرار خواهیم داد. در رابطه با سود هر سهم "خبهمن"نیز گفتنی است که EPS برآورد شده برای این شرکت در سال مالی گذشته به صورت کامل پوشش یافته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.