وبلاگ خبری کارگزاری آراد ایرانیان شعبه رشت
وبلاگ خبری کارگزاری آراد ایرانیان شعبه رشت

وبلاگ خبری کارگزاری آراد ایرانیان شعبه رشت

بورس و اوراق بهادار

مدار سامان، محصول جدید کارگزاری بانک سامان

مدار سامان حاصل دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات مشتریان، بررسی امکانات و تسهیلات جاری و بروز صنعت کارگزاری و با تکیه بر ظرفیت نرم افزاری داخلی شرکت کارگزاری بانک سامان طراحی و اجرا شده است.

کارگزاری بانک سامان به عنوان اولین ایده پرداز باشگاه مشتریان در صنعت کارگزاری و پس از دریافت نشان نوآوری در این صنعت در سال 93، مدار سامان را به عنوان محصول جدید خود به فعالان بازار سرمایه ارائه می نماید.

سید رضا فاطمی مدیر توسعه و بازاریابی کارگزاری بانک سامان در گفتگویی با پایگاه اطلاع رسانی بورس نیوز با اعلام این خبر افزود: مدار سامان حاصل دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات مشتریان، بررسی امکانات و تسهیلات جاری و بروز صنعت کارگزاری و با تکیه بر ظرفیت نرم افزاری داخلی شرکت کارگزاری بانک سامان طراحی و اجرا شده است.

در محصول مدار سامان کارگزاری بانک سامان مشتریان با عضویت می توانند به ازای هر یک تراکنش بالاتر تخفیف کارمزد بالاتری را متناسب با رده ی خود دریافت نمایند، تسهیلات اعتباری ویژه بگیرند و از تسهیلات ترکیبی بیمه ای اعتباری بدون بهره استفاده نمایند. اینها تنها بخشی از امکانات و ویژگیهای مدار سامان کارگزاری بانک سامان است، شرکت در قرعه کشی های فصلی و مناسبتی، شرکت در مسابقات تحلیلی، استفاده از خدمات رویال کارت باشگاه مشتریان از جمله برخی ویژگی های دیگر این محصول جدید است.

ایشان در ادامه افزودند: مشتریان مدار سامان در طول مدت عضویتشان از خدمات تحلیلی اختصاصی بر اساس رده ی خود استفاده می نمایند، از سایت های تحلیلی معتبر با تخفیف های ویژه و گاها رایگان خدمات تحلیلی دریافت می نمایند، از گزارش های تحلیلی روزانه، ماهانه استفاده می نماید و می توانند تمامی مشکلات اداری خود را در اسرع وقت با تماس با روابط عمومی شرکت در سریعترین زمان ممکن مرتفع نمایند.

اما این پایان کار مدار سامان نیست !

یک ویژگی متمایز کننده مدار سامان از سایر باشگاههای مشتریان ،توجه مدار سامان به وفاداری مشتری است، اعضای وفادار مدار سامان علاوه بر استفاده از مزایای فعلی، پس از یکسال فعالیت از امکانات ویژه ای همچون تسهیلات اعتباری خاص با بهره پایین، امکانات تحلیلی و تحلیل گر اختصاصی، شانس بالاتر در قرعه کشی های فصلی و ... استفاده می نمایند، به عبارت دیگر در مدار سامان وفاداری مشتری تعیین کننده شرایط اصلی است.

در پایان ایشان اضافه نمودند که: اگرچه باشگاههای مشتریان این روزها به صورت همه گیر در حال گسترش است، اما کارگزاری بانک سامان به عنوان مبتکر این ایده در صنعت کارگزاری می کوشد تا در راستای هدف اصلی خود در مطرح نمودن باشگاههای مشتریان همچنان بر اصل تمرکز بر وفادارسازی مشتری تاکید نموده و از پرداختن به طرحهای مقطعی و زودگذر که در بازار فعلی بسیار شاهد آن هستیم اجتناب نماید.

در انتها امیدوارم مشتریان عزیز کارگزاری بانک سامان و علاقه مندان به عضویت در مدار سامان از محصول ارایه شده و تسهیلات آن استفاده نمایند و ما را از انتقادات، پیشنهادات و نظرات خود از طریق روابط عمومی شرکت جهت توسعه نرم افزار بهره مند سازند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.