وبلاگ خبری کارگزاری آراد ایرانیان شعبه رشت
وبلاگ خبری کارگزاری آراد ایرانیان شعبه رشت

وبلاگ خبری کارگزاری آراد ایرانیان شعبه رشت

بورس و اوراق بهادار

آغاز دوره آموزش نخبگان بورس از 7 دی ماه

نخبگان بورس علاوه بر سرمایه گذاری موفق شخصی خودشان می توانند دیگران را نیز راهنمایی کنند،می توانند مشاور در شرکت های سرمایه گذاری باشند.

دوره آموزش نخبگان بورس خانه سرمایه، دوره جدید و خلاقانه ای است که با یک رویکرد تخصصی در حوزه بورس، مدیریت سرمایه و هدف گذاری برای موفقیت در بازار بورس طراحی شده است. مجموعه خانه سرمایه با پشتوانه برگزاری دو دوره موفق نخبگان، به صورت گام به گام به پرورش افرادی می پردازد که بتوانند با کسب آگاهی لازم در بازار بورس و دیگر بازار های مشابه همچون آتی سکه و بازار های جهانی سرمایه گذاری موفقی داشته باشند به نحوی که سود بسیار قابل توجهی در مدت مشخص به دست بیاورند.

نخبگان بورس علاوه بر سرمایه گذاری موفق شخصی خودشان می توانند دیگران را نیز راهنمایی کنند، می توانند مشاور در شرکت های سرمایه گذاری باشند و...

این دوره توسط یک تیم اجرایی متخصص و شناخته شده راه اندازی شده، که سعی دارند تا با همراه کردن دو علم تحلیل تکنیکال و بنیادی ،دانش پذیران را کاملا با بازار بورس آشنا کنند تا در یکی از این دو علم متخصص حرفه ای شوند. در دوره نخبگان خانه سرمایه هدف، انتقال علم تحلیل و تجربه بازار در کنار هم به شرکت کنندگان دوره است.

شناخت بازار و کسب اطلاعات مالی، موفقیت در معاملات و و کنترل هوشمندانه رفتارهای سرمایه گذاری شایسته کسانی است که با انگیزه و هدفمند برای آموزش برنامه ریزی می کنند به شما توصیه می کنیم، پیش از هرگونه ورود به بازار سرمایه، با آموزش صحیح، مجهز به ابزار آگاهی و تجربه باشید.

دوره جامع نخبگان، شامل 5 ترم است و در هر ترم 2 درس آموزش داده می شود.

دوره سوم و پایانی سال 94 نخبگان ، از دوشنبه 7 دی ماه 1394 در روزهای شنبه و دوشنبه ساعت 17 الی 20 برگزار می شود، جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به تارنمای خانه سرمایه به آدرس www.khanesarmaye.com/nokhbegan مراجعه نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.