وبلاگ خبری کارگزاری آراد ایرانیان شعبه رشت
وبلاگ خبری کارگزاری آراد ایرانیان شعبه رشت

وبلاگ خبری کارگزاری آراد ایرانیان شعبه رشت

بورس و اوراق بهادار

اوراق سلف نفتی را از کارگزاری بانک پاسارگاد بخرید

حجم اوراق سلف نفتی در مرحله اول عرضه 500 میلیارد ریال و در مرحله بعد که احتمالا به فاصله یک هفته بعد از عرضه اول است نیز مبلغ 500 میلیارد ریال است. این اوراق با سود روز شمار 23 درصدی منتشر می شود.
شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد همزمان با آغاز انتشار اوراق سلف نفتی آماده به ارایه خدمات به سرمایه گذاران است. اوراق سلف موازی استاندارد نفت کوره این روزها با عنوان اوراق سلف نفتی مطرح شده قرار است که از فردا (دوشنبه ۳۱فروردین) از طریق بورس انرژی عرضه می شود.

به گزارش بورس نیوز به نقل از پاسارگاد تحلیل، اوراق سلف نفتی در بورس انرژی عرضه و توسط شرکت ملی نفت برای اجرای طرح های توسعه ای خود این اوراق منتشر می شود. حجم اوراق سلف نفتی در مرحله اول عرضه 500 میلیارد ریال و در مرحله بعد که احتمالا به فاصله یک هفته بعد از عرضه اول است نیز مبلغ 500 میلیارد ریال است. این اوراق با سود روز شمار 23 درصدی منتشر می شود.

لازم به ذکر است اگر اوراق را تا سررسید (یکسال) نگهداری کنید می توانید حداقل سود 25 درصدی با ضمانت شرکت ملی نفت بگیرید؛ البته این تمام سود شما نیست اگر قیمت نفت افزایش پیدا کند می توان با گذشت یکسال تا 28درصد سود دریافت کرد.

در حال حاضر بسیاری از سرمایه گذاران متقاضی خرید اوراق سلف نفتی هستند. افرادی که کد بورسی دارند می توانند اقدام به خرید اوراق سلف بکنند. برای اقدام به خرید لازم است اوراق فوق را از کارگزاری ها خرید کرد و نکته مهم تر اینکه تنها از کارگزاری هایی می توان این اوراق را خریداری کرد که دارای مجوز بورس انرژی باشند. شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد یکی از این کارگزاری هایی ست که دارای مجوز بورس انرژی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.