وبلاگ خبری کارگزاری آراد ایرانیان شعبه رشت
وبلاگ خبری کارگزاری آراد ایرانیان شعبه رشت

وبلاگ خبری کارگزاری آراد ایرانیان شعبه رشت

بورس و اوراق بهادار

سوالات و ابهامات سهامداران "شکف" در خصوص توقف نماد

نزدیک به یکسال از بسته شدن نماد شرکت سهامی کف با نماد شکف متاسفانه هیچ اطلاعاتی از بازشدن این نماد در دست نیست و سهامداران خرد وضعیف از این وضعیت دچار ضرر وزیان شده اند.
از وکیل بورس در خصوص "شکف سوالاتی شده است که پاسخ آنها را در ذیل می خوانید:

پرسش:

با سلام 

علی رغم نزدیک به یکسال از بسته شدن نماد شرکت سهامی کف با نماد شکف متاسفانه هیچ اطلاعاتی از بازشدن این نماد در دست نیست و سهامداران خرد وضعیف از این وضعیت دچار ضرر وزیان شده اند.

بر طبق قانون سال 1384 مجلس شورای اسلامی در رابطه با بورس چرا شرکت بورس و نهادهای نظارتی پیگیر این موضوع نبوده و نسبت به حل و باز شدن نماد این شرکت اقدام نمی کنند و هیچ اعلامیه و اگهی هم جهت اطلاع سهامداران این شرکت صادر نمی کنند .

به کجا باید شکایت برد از این همه بی دقتی و عدم پیگیری حقوق مردم و سهامداران چرا کسی از مدیران این شرکت بازخواست نمی کند.

منتظر پاسخ صریح و شفاف شما هستیم .
من الله توفیق

پاسخ وکیل بورس:

بر اساس بند دال ماده 1 و 2 دستورالعمل توقف نماد ، چنانچه عامل توقف نماد به علت عدم تایید یا تردید حسابرس یا بازرس قانونی شرکت در خصوص صورت های مالی شرکت باشد ، توقف نماد تا رفع مانع ادامه خواهد داشت.لذا به نظر می رسد توقف نماد شرکت مورد نظر شما نیز به این علت بوده و متاسفانه قانون خاصی که مدتی برای تعیین تکلیف و بازگشایی نماد چاره اندیشی نموده باشد وجود ندارد.

در چنین حالتی سهامداران صرفاً می توانند از طریق اداراه نظارت بر ناشرین سازمان بورس و همینطور بازرس قانونی شرکت نسبت به ارائه شکایات و انتقادات خود اقدام نمایند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.