ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
به گزارش بورس نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، رضا جعفری در جمع همکاران و نمایندگان شعب آمل و ساری افزود : با توجه به وضعیت کسب وکار بیمه طی 10 ماهه اول سال جاری رشد پرتفوی مطلوب است .
وی گفت : بیمه دانا در طول 18 ماه گذشته موفقیت های خوبی در برخی از شاخص ها به دست آورده که بی شک ناشی از همکاری تیمی مدیران، کارکنان و شبکه فروش با مدیریت ارشد شرکت بوده و خواستار تداوم این همکاری ها در جهت تحقق برنامه ها و سیاست های عالی شرکت شد .
جعفری در ادامه اظهار داشت: بیمه دانا در این مدت موفق شده چند شاخص را مدیریت کرده و به سطح مطلوب برساند. ابتدا حفظ جایگاه شرکت از نظر سطح توانگری مالی است که شاخص بسیار مهمی است . موفقیت بعدی ارتقای رشد 30 درصدی پرتفوی در طول 10ماه اول سال جاری است که با توجه به نرخ تورم ، رشد مناسبی محسوب می شود.
عضو هیات مدیره بیمه دانا، ارتقای سطح حقوق و دستمزد و افزایش سطح رفاه همکاران و نیز اهتمام به شفاف سازی صورت های مالی را از عوامل دیگر موفقیت این شرکت بر شمرد و خواستار توجه جدی تر به بحث وصول مطالبات که تهدیدی بزرگی برای شرکت های بیمه تلقی می شود ، شد و بر استمرار شفاف سازی صورت های مالی جهت اتخاذ تصمیمات درست تاکید کرد.
وی با تحلیل وضعیت بازار بیمه کشور و استان مازندران گفت : از مجموع کل حق بیمه تولیدی در این استان حدود 34 میلیارد تومان آن مربوط به بیمه دانا است که انتظارمی رود با توجه به امکانات ، تعداد شبکه فروش و شعب استان و نیز وجود ظرفیت های بالای بیمه ای در این استان به ویژه در بخش بیمه های خرد اعم از بیمه های زندگی و حوادث انفرادی و بدنه اتومبیل شاهد وضعیت مطلوب تری برای پایان سال مالی در این استان باشیم و همکاران این استان بتوانند با تلاش و اهتمام جدی تر میزان رشد حق بیمه تولیدی را به میانگین کشوری ارتقاء دهند.
عضو هیات مدیره بیمه دانا در ادامه به اهتمام مدیر عامل و اعضای هیات مدیره شرکت مبنی بر تهیه نقشه راه و تدوین اهداف، راهبردها و سیاست ها برای پیشبرد بهینه شرکت اشاره و اظهار امیدواری کرد تا قبل از پایان سال برنامه های سال آتی شرکت تصویب و توسط معاونت های متبوع ابلاغ گردد.
وی همچنین بر لزوم تهیه و تدوین بودجه عملیاتی و فروش برای کلیه مناطق ، شعب و شبکه فروش اشاره نمود و گفت : برای سال آتی مبنای ارزیابی تمامی مناطق ، شعب و شبکه فروش میزان دستیابی به بودجه های ابلاغی خواهد بود.